info@hesamasiaban.ir

همراه : 6620 310 0915  -  6620 310 0939

برترين مطلب هفته

exercices

گر شما هم مانند بسیاری از افراد فکر میکنید که برای بدست آوردن تناسب اندام در خانه،احتیاج داریدهزینه زیادی را صرف وسایلی مانند تردمیل ادامه مطلب

کشش بخش مهمی از یک برنامه کامل است اگر چه اکثراْ فکر میکنند کشش نوعی حرکت و تمرین است که باعث افزایش انعطاف میشود

اما میتواند باعث کاهش فشار بر عضلات و از آسیب وارد بر مفاصل و تاندومها پیشگیری کند وهمچنین باعث رشد عضله شود .

اگر کشش بدرستی انجام شود میتواند از درد عضلات بکاهد و باعث افزایش قدرت عضلات شود.

زمانی که کشش را اجرار میکنید به عضلات فشار وارد نکنید و تا مرز انقباض عضله را پیش نبرید.

اکر کشش را بدرستی انجامدهیم تاعث افزایش دامنه حرکت عضلات می شود که این خود باعث رشد بهتر عضله است. چون عضله حرکات طولانی تر و کامل تری را اجرا میکند .

برای اینکه حرکت کشش اثر بهتری داشته باشد و عضلات را بهتر برای رشد تحریک کند حرکت کششی را قبل از انقباض عضله انجام دهیدو سعی کنید حرکات کششی را در فا صله بین ستهای تمرین اجرا کنید.

بنابر این برای رشد بهتر حتماْ حرکات کششی را در برنامه تمرینی خود قرار دهید.

برند هاي ورزشي

adidasconversepumamizunolottonikespaldingkappaumbro

درباره باشگاه

این وب سایت در حال به روز رسانی می باشد

 وبسایت : hesamasiaban.ir

همراه : 6620 310 0915

همراه : 6620 310 0939

ورورد کاربران

ساعات كاري

17:30 الی 21:30
روزهای زوج
19:30 الی 21:30
روزهای فرد
.
.
.
.
.
.
.
.
هرشیفت تمرین یک ساعت میباشد.
.